Re: w sprawie abita

Autor: Artur M (arturm_at_black-white.com.px)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 14:21:33 MET

> mam pytanie dotyczace plyty NF7 i zamontowanego na chipsecie wiatraka.
Otoz,
> czy u Was tez tak halasuje?
> U mnie przy rozruchu komputera wiatrak ten jeczy przez minute, potem jest
> ok.

Prawdopodobnie w wiatraku jest krucho ze smarem albo jest przepracowany.
Na zimnym wiatraku smar jest gęsty, po chwili nieco się rozgrzewa i robi
się rzadszy, więc hałas ustaje. Nie sądzę, aby dało się uratować wiatrak.
Koszt nowego to jakieś 20 zł, nie wiem czy warto wozić się z serwisem.

Artur