pomocy

Autor: abras (abras_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:58:01 MET

Witam jestem nowy na grupie.

Wczoraj na doslownie sekunde byl brak pradu u mnie zdazyly sie tylko
zrestartowac komputery nawet zegarki elektroniczne sie nie zrestartowaly w
mieszkaniu , alo po wlaczeniu kompa gdy probowalem wejsc na jedna ze swoich
partycji podal mi komunikat ze dysk nie jest sformatowanyi wiadomo jakie
pytanie,

Prosba wie ktos moze jak odratowac te dane na dysku sa bardzo cenne
przechowywalem tam bardzo wazne dokumenty kilka miesiecy pracy pojdzie na
marne, co prawda da sie to jeszcze raz napisac ale bedzie to trwalo
pewnie tyle samo

z gory dziekuje