Sound 5.1 i Win XP

Autor: PiotrAS (piotras84.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:35:44 MET

Witam
Chciałem chciałem się zapytać czy ktoś z grupowiczów zna może sterowniki do
zestawu z kartą Creative 5.1 ? Sprawa wygląda tak , że w Win Xp nie widać
tylnego kanału głosników ( 2 dokładniej na tyle ) i z tego co Mi wiadomo
potrzebne są jakieś patche potrzebne , aby działały. Na stronce Creative
znalazłem coś lekko ponad 2 Mb jakiegoś HotFixa , ale niestety nie pomógł :(
Jeśli ktoś zna jakie to są to prosiłbym o pomoc.

Z góry dziękuję.