Re: procesor

Autor: Kalik (paweltom_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 01:35:04 MET

> Słuchaj czy mógłbyś mi podać linka do tego programu Intel PC basics. Nie
> mogę go znaleźć, ale jakbyś mi podał linka, albo wysłał na skrzynkę, to
> chętnię sprawdzę go u siebie, czy u mnie także występują takie cyrki.
> Jeżeli u mnie coś takiego wystąpi, to prawdopodobnie będzie wina programu
> - tak myślę.

Niestety nie mam tu żadnego linka. Program był zainstalowany na komputerze
jak go kupiłem (w ub. środę zresztą). Wydaje mi się że chyba na początku
nawet program się uruchomił, ale nie pamiętam, bo klikałem wszystko z
pulpitu no i jak to przy nowym komputerze byłem trochę zakręcony.
Chyba skontaktuję się ze sprzedawcą.

Pozdrawiam