Re: Drutmod nie działa

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerzy_at_akujcie.sobie.do.woli.invalid)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 08:43:33 MET

pzi wrote:
> o ile pamietam, trzeba miec odblokowanego athlona zeby sobie ustawic
> drutem mnoznik a twoj najwyrazniej nie jest...ale moze juz zle
> pamietam bo to wieki temu bylo :D

Gdybym mial odblokowanego, to po co sie bawic drutmodem ? :)

> a probowales opcje "Unlock - Multi via BIOS up to 12,5x" i zmieniac w
> biosie?

Na tej wlasnie mi najbardziej zalezalo - nie dziala, nie dzialalo tez
ustawienie konkretnego mnoznika. W ogole ta plyta dziwna jakas - skoro nie
moze zmienic mnoznika, to niech nie zmienia, a nie od razu nie pozwala sie
uruchomic...

> no i jeszcze istnieje taka mozliwosc, ze zle zadrutowales, IMO
> najlatwiej i najpewniej jest wykonac moda korzystajac z opcji "Socket
> view"

Istnieje taka mozliwosc, ale zapewniam Cie, ze niewielka :)

Pzdr
Hubert

--
hubertg * poczta , onet , pl