Re: LCD - lepszy jeden 17-18" czy 2x15"

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 02:10:28 MET

> No i kto to mowi??

a co masz do mojego jezyka??

> W kwestii formalnej forma coby jest jak najbardziej poprawna forma
jezykowa.

w kwestii formalnej daj mi jakis przyklad.... moze Pan Miodek?

> Polecam poduczyc sie (przypuszczam ze w zwyklym ogolniaku tego tez ucza)

chetnie tylko podaj wiarygodne zrodlo.... w ogolniaku faktycznie tego nie
ucza bo to nie jest poprawny jezyk polski....

> wtedy kwestionowac stylistyke moich postow.

to raczej jakies slowotworstwo a nie stylistyka........

> No chyba ze celowo robisz z
> siebie barana...

raczej nie ja.....

> BTW zapraszam do netykiety

a ktory punkt mi polecisz? moze jakis cytacik??

pozdrawiam
Andre