Re: czy LCD wyświetlają obraz 50Hz?

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 00:26:31 MET

Mój wyświetla 50Hz....mam GF4Ti4200 i przy korzystaniu z opcji DualView w
TVTOOL'u ekran monitora migocze, ale wyświetla 50Hz.
Monitor LCD mało znanej marki ASTRON.
Ma górne ograniczenie częstotliwości i nie wyświetla-(ogranicza
elektronicznie częstotliwości) powyżej 75Hz, ale poniżej idzie bezproblemowo
Pozdrawiam
Paweł