Re: jaki sklep internetowy

Autor: Corran (corran[usun-to)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 23:19:24 MET

Dnia Sat, 7 Feb 2004 17:58:26 +0000 (UTC), Rafał
<delbana_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

> witaj
> zastanów sie wogóle czy warto CENOWO. ja ostatnio szukałem paru rzeczy na
> komputroniku m in dvd i ten sam model lite on`a kosztował u nich 150 zł +
> jakies koszty wysłki podczas gdy w krakowie w sklepie apollo kosztowła
> 140 zł
> bez kosztów wysyłki...co lepsze widac gołym okime. wiec zalecam
> ostrożnośc z
> tym netem u nas...moze lepiej poszukać w normalnych sklepach??

Nie zawsze, a szczegolnie nie jesli szukasz zadkiego sprzetu (pnie po co
panu asus, pan zobaczy jakiego tu mam fajnego ecs, a jaki stabilny i
tanszy), ze swojej trony polecam komputronik, maja ciekawe zasady w
zwiasku z gwarancją (jak cos sie popsuje w obie strony sprzet idzie
servisco na ich koszt).

--
  ___                                 #  To jest puste...ciągnie  #
/ __\__  ________________            #  się w nieskończoność...  #