Re: Rozne kosci ram

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 22:34:13 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.bezspamu.pl> wrote:
> Masz.....no lamer jestem i tyle....:/
> No ale starałem się: kupiłem szklaną kulę, dwie gromnice, spaliłem na
> stosie czarnego kota (dziewic zabrakło :/),

grr... jeszcze raz, a starszego zboru nasle! mowili przeciez w instrukcji -
czarne koty zostawic, dziewic szukac do skutku (podsylajac wciaz
nierozdziewiczone do centrali), i ODPROMIENNIK OJCA GUERIJJO ZAKUPIC!!!
a szklana kule z polsatu przelaczyc.

> i na rozstaju dróg o północy oplutą przez lewe ramię kredą 666 razy
> napisałem: MA DZIAŁAĆ... I g.... :(

boscie bracie pewnie nie pisali od prawej do lewej...

pozdrawiam znakiem tajemnym,
brat lithui