Re: bios w K7VZA

Autor: hans2000 (hans2000_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 20:56:22 MET

smok wrote:

> Heh. To by było za proste. Oczywiście NIE mogę wejść do BIOS-u.
> Komunikat pojawia się zaraz po postscreen-ie grafiki. Czarny ekran, 3
> linijki komunikatu i czeka na dyskietkę. Tylko jaką?
Wiec :
1. uszkodony jest bios :( ale ..... każdy nowy bios ma obszar który nie
jest uaktualniany. tzn da ci to obsługę dyskietki vga oraz klawiatury i
to właśnie masz
2. idz do kolegi pobierz bios do płyty i nagraj na dyskietkę
jakiś_plik.bin oraz program award flash jest na stronie www.ecs.com.tw
razem z bios
3. bios musi być rozpakowany tzn nie zip ale bin !
4. włóż fdd i enter powinien się wgrać nowy bios

| Pozdrawiam Sebastian                     e-mail: hans2000_at_poczta.fm |
| Gadu-Gadu: 2540160                       jabber: hans2000_at_chrome.pl |
| ---== Linux jest dla każdego, ale nie każdy jest dla linuksa. ==--- |