XP & dźwięk

Autor: Radi (radioda_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 20:22:19 MET

Witam wszystkich serdecznie!

Mama takie pytanie:
czy komuś się tak zdarzyło, że po zainstalowaniu Windy XP miał problemy z
dźwiękiem?

Ja mam zintegrowaną AC97 chipset SIS7012 i ona właśnie mi nie chodzi.
Słyszałem że z nią są problemy pod XP, ale ja mam jedszcze na PCI Creativa
którego XP sam sobie potrafi zainstalować i on też nie chodzi!
Ogólnie, co by nie zrobił to system nie może wykryć urządzenia audio! Nie
może otworzyć strumienia, a Winamp że zły sterownik DirectSound (mam DirectX
9).
A w menadżerze urządzeń na tych kartach pisze, że "użadzenie działa
poprawnie".

Próbowałem wyłaczać AC97 w biosie odinstalowywać Creativa itp. i i tak
nic...
Już to kiedyś przerabiałem ale nie za bardzo pamiętam jak się skończyło...
chyba wróciłęm na 98 :(

W miarę możliwości pomóżcie!

    Radi