problem-mój komp nie widzi napędu CD

Autor: emkos (emkos_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 19:18:45 MET

witam
czasem się tak zdarza ,że nie widzi napędu,wtedy muszę restartować
kompa ,aby go znów widział.myślałem,że to pada napęd więc go oddałem do
serwisu,ale że 2 tygodnie trzeba czekać , to se pożyczyłem od szwagra
napęd,ale ten też raz na jakiś czas staje się niewidoczny,więc to nie wina
napędu tylko czego?
kto miał coś takiego lub kto wie o co chodzi?
dziękuję za wszelkie sugestie i odpowiedzi
pozdrawiam