Re: [spam] [allegro] GF4 MX440 128MB DDR

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 18:00:10 MET

Niejaki(a): hans2000 z adresu <hans2000_at_poczta.fm> napisał(a):

> Tak, jeśli nie pomagają same zasady, które są
> na grupie to jak kilka razy stracisz
> kasę za wystawienie przedmiotu to się nauczysz !!

Wyraźnie zaznaczyłem, że to jest spam. Mogłeś sobie odfiltrować. Nie
stracę kilka razy kasy, bo żadko kiedy cokolwiek sprzedaję a tymbardziej
żadko kiedy reklamuję to w usenecie.

Btw. jakoś nie widać byś się na tej grupie udzielał. Oczywiście poza
powyższym postem...

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta