Re: kieszen dysku i 7200obr.

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 17:05:53 MET

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:c030n4$jn$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Daruj sobie takie wynalazki one najczęściej działają tylko u ludzi którzy
> wymyślili
> Temperatura z dysku mialaby być odprowadzana na tak małej powiechni styku
?
> Nie widziałem że dysk najbardziej grzeje się na bokach ;)))

Pamiętasz wojnę Wojtasa ze mną na temat skuteczności chłodzenia przez to
coś?? To zwyczajne wyciąganie kasy od ludzi :)) Dysk nawet nie jest
przytwierdzony niczym do obudowy.
Zdecydowanie nie polecam

--
pozdrawiam