Re: nVidia nforce MCP networking adapter na nForce 2- czkawka procesora

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 16:22:03 MET

On Sat, 7 Feb 2004 15:14:01 +0100, SQUIFFYusuń to wrote:

> Drogi kolego mam nadzieję że rozważasz właśnie to co napisałeś bo niestety
> takie rzeczy nadal się spotyka np. Mój ABIT NF7 i Tuner prolinka też był
> problem IRQ.

Akurat z tunerami tak bywa - producenci często wyraźnie zaznaczają, że
tuner *musi* pracować na wydzielonym IRQ, bo będzie sprawiał problemy. I
często faktycznie sprawia...

Natomiast jeszcze nie widziałem sieciówki PCI z taką przypadłością...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!