Zasilacze a producenci - co kupić???.

Autor: Marek (marek9993.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 15:00:43 MET

Które zasilacze są lepsze, a które gorsze a wręcz złomowate.
Podobno KingStar to złom - no kumam, ale uzyskałem sprzeczne informacje
co do Codegena. Jedna osoba poleca, a inna pisze, że są znane z tego,
że po padnięciu pociągają resztę podzespołów do piekła.
Które zasilacze są godne zaufania? Które mają jakość za rozsądną (niższą)
cenę? Nie mam kasy na zasilacz za kilka setek i nie stać mnie
na eksperymenty. Pytam więc co warto, a co zdecydowanie nie warto :)

Marek