Re: Pomocy !

Autor: karpik83 (karpik83-NoSpAm-_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:48:48 MET

Użytkownik "MS80" <ms80_at_NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na komendzie "HIMEM is testing extendet memory" komputer sie zawiesza.

Nie no fajna rada poprzednika, "wyłaczyc testowanie" ale to testowanie nie
jest tam od parady, jezeli komp wiesza sie na testowaniu to prawie napewno
bedzie sie wieszał podczas normalnej pracy, w/g mnie to problem trzeba
rozwiazac
a nie...... ok najprawdopodobniej masz problem z RAM, sproboj wyciagnac kosc
wsadzic ja jeszcze raz, moze sprawdz na innej kosci czy bedzie tak samo,
wina lezy
chyba po stronie RAM.

Pzdr