Re: Asus - dziwny BIOS?

Autor: rem_at_s
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:22:20 MET

Dnia Fri, 6 Feb 2004 23:30:49 +0000 (UTC), Hubcio <hvp2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
napisał:

> Witam wszystkich!
> Spotkalem sie z dziwnym zjawiskiem, ze BIOS plyty glownej
> firmy Asus NIE WYKRYWA w trybie "auto" HDD Samsung 3,2 GB.
> W rezultacie jestem skazany na manualne wpisywanie liczby
> glowic, cylindrow i pozostalych parametrow i dopiero wtedy
> dysk jest widziany prawidlowo. Jestem tym zaskoczony,
> bo tryb "auto" to nie jest zadna nowosc, wiec powinna dzialac
> prawidlowo! Gdyby ktos mial jakies hipotezy, to bylbym BARDZO WDZIECZNY
> o informacje!!! (HDD jest jedynym dyskiem w systemie!!!!)

A wszystkie zworki w dysku masz poustawiane prawidłowo, jeżeli tak, to
sprawdź na innym kablu. A czy próbowałeś u kogoś innego podłączyć ten
dysk, czy też wykrywa. Czy podłączasz ten dysk na kablu, do którego jest
podłączony inny dysk, napęd?

--
Pozdrawiam
Rem_at_s