Re: dobra karta sieciowa

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:23:12 MET

Użytkownik "Marcin Wróblewski" <marcinNOSPAM_at_konto.plNOSPAM> napisał w
wiadomości news:c02got$pg9$1_at_news.onet.pl...
> Moi drodzy!
> Wytłumaczcie mi proszę, dlaczego "zwykła" karta sieciowa kosztuje około
> 30zł, a 100MBit 3Com nawet 300zł? Jakie są różnice??
> Pozdro!

Dla przeciętnego użytkownika różnica jest żadna. A jak tanio chcesz mieć
drogą kartę sieciową to kup płytę z wbudowaną sieciówką (zintegrowana
kosztuje grosze, a ma różne funkcje (WOL, PXE itp.) które występują tylko w
droższych modelach)