Resety komputera

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 03:03:55 MET

Witam.

Nowy sprzęt ze sklepu - Sapphire Radeon 9600 PRO Atlantis (Ultimate z
radiatorem a'la zalman), Athlon XP Barton 2600+ (BOXowy cooler), Soltek
SL-75FRN2-RL, 512 Kingston 400 mhz (jedna kość), WD 60GB ata 100, zasilacz
mode com 350W, nagrywarka lite-on, cd-rom teac, LAN Intel 10/100 PCI. W czym
problem - podczas grania np. w RtCW muliplayer, po jakichś 20-30 min
komputer się resetuje (najpierw wyłącza się dysk i monitor, po czym ekrany
"biosowe"). Nic nie podkręcane, czysta instalacja, sterowniki z płyt z
pudełek. Pomyślałem, że to kwestia zasilacza, więc odłączyłem nagrywarkę i
cd-rom'a - nie pomogło. Dodam, że ten radiator na karcie graficznej jest
dość gorący po jakimś 3DMarku (ciężko utrzymać na nim palec). Dodatkowo, pod
windowsem (XP Prof SP1, czysta instalacja bez uaktualnień itd). podczas
jakichkolwiek wizualnych zmian na ekranie (pojawienie sie nowego okna,
przewijanie w exlorerze) w głośnikach słychać trzaski (wzmacnacz technics
podlaczony na zwykle stereo do zintegrowanej karty muz. na płycie). Jakieś
pomysły?

--
pozdrawiam
cl0