Re: zmiana procesora - problem

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 01:49:32 MET

W artykule news:c012qu$m8$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Łukasz Ledóchowski z adresu <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Obecność opcji 1400(133) w biosie to podpucha. Żadna płyta na chipsecie
> KT133 nie uruchomi sie na FSB powyżej 120 a i to ciężko osiągnąć.
> Zresta zwiekszanie FSB to ryzyko bo podnosisz taktowanie PCI/AGP co
> może prowadzić do uszkodzenia sprzętu

U znajomego wystepowal objaw nie uruchamiania sie komputera...a raczej
komp sie wlaczal ale nawet na monitorze nic nie wyswietlalo.
Dzialo sie tak gdy przy plycie K7VT2 i procku Duron1600 applebred wkladalo
sie pamieci SDRAM 100
Musiala byc zworka ustawiona na FSB 100 by sie komp wlaczal i procek
pracowal na 1200MHz zdaje sie.
Gdy wlozylem kostke SDRAM 133 uruchamial sie spoko na 133FSB i procek
pokazywal nominalna predkosc.
Teraz zakupilem dla znajomego DDR kingstona 256MB PC3200
Z tego co wiem plyta obsluguje 266 a kostka jest 400 ale biorac pod uwage
to ze komp bedzie od razu podkrecany przez FSB jak sie uda do okolo 2GHz
to chyba raczej lepiej ze kostka pamieci jest na wyrost..
Mam nadzieje ze to bedzie dzialalo spoko na tej pamieci.

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
** HDD:IBM 45GB 7200, SEAGATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **