Re: hp 695c w2k driver

Autor: d+ (tgapNOSHIT_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 23:26:41 MET

Sławomir Stępniak palnął...:

> Jak to nie ma? Idź na www.hp.com, wybierasz kolejno: Support & Drivers,
> Printing & Multifunction, Printers, HP Deskjet Printers,
> HP Deskjet 600 printer series, HP Deskjet 695c printer,
> software&driver downloads, Microsoft Windows 2000,
> hp deskjet Microsoft (R) Windows 2000 support statement, i co?
> Ano to: The most current driver is already integrated into Windows 2000
> I załączona instrukcja jak go zaaplikować.
>
> A tu masz (połamany) efekt:
> http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?reg=&plc=&lc=en&cc=us&cat=solv
> e&prodId=hpdeskjet89309&docName=bpd09190.html

no tak.. a ja głupi zajrzałem na stronę hp.pl, co za bezmyślność..
W sumie to widziałem ze moj w2k chciał coś instalować, ale przeświadczenie ,
że te genialne standardowe stery prędzej będą chciały skanowac na mojej
drukarce, zdecydowało, że ich nie zainstalowałem.
Zaraz biorę się do poprawy sterów, bo w tej chwili chodzi na kombinacji drv:
690 + w2k 695c.
Jak mniemam, nie będę miał chyba takich opcji jak pokazywanie stanu
pojemników itd.. zresztą sprawdzę.

dzieki i pozdro