ostry obraz w wyższych rozdzielczościach

Autor: Marco (interia_at_pf.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 22:38:58 MET

Witam

Mam taki sprzęt wyświetlający:
- karta MSI GF2 Ti 64Mb Pro-T
- monitor AOC 7KLR

Przy rozdzielczościach powyżej 1024x768 i przy odświeżaniu 85 Hz i więcej
jest bardzo rozmyty obraz. Wydawało mi się że moja karta jest dobrym
produktem, więc podejrzewałem bardziej monitor. Dzisiaj widziałem
najpodlejszego nowego, no name'owego GF Mx 440 na jakimś monitorze 19" Nec i
obraz był bardzo ostry. Powiedzcie od czego to tak naprawdę zależy?
Potrzebuję ostrego obrazu przy odświeżaniu min. 85 Hz i rozdziałce min.
1280x 1024 (najlepiej 1600x1200). Co wymienić i najlepiej na co? Czy jak
kupię jakieś fajne Ati (np. 9600) to czy na tym monitorze jeszcze coś
wyciągnę?

Pozdrawiam