Re: WiFi na PCI lub USB - przepustowość

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 19:10:42 MET

On Thu, 5 Feb 2004 20:55:50 +0100, "Wieslaw Lubas"
<vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl> wrote:

> Nikt tu nie pytał o hasła marketingowe, tylko o możliwość przesłania
> strumienia 2Mbps (z górą) za pomocą sieci. Chyba nie znam protokołu który
> zabiera Ponad 80% pasma na narzut (a wtedy 11 Mbps zostałoby 2)... Bzdura
> kompletna.

Widzisz, nie przeczytałeś dokładnie mojego posta, wyciąłeś cytat
przedpiścy i się rzucasz.
Nigdzie nie napisałem, że nie jest możliwe przesłanie strumienia 2Mb
przez Wireless 11Mb.
Nie zgodziłem się natomiast z twierdzeniem, że:

i nadal się z nim nie zgadzam.
Podobnie z "marketingowymi" 54Mb.
A mój post wziął się stąd, że co kilka tygodni rozmawiam z klientem,
który kupił sobie Wi-Fi 11Mb i marudzi, że nie wyciąga tyle pod
Windowsem. Drugi kupił sobie Wi-Fi 54Mb i wyciąga ~20Mb.

Usenet ma to do siebie, że dyskusja często zbacza z głównego wątku. I
po co się od razu denerwować?

--
Pozdrawiam
  Bartek