Re: serwis Gainward

Autor: Sivel (sivel_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 19:00:34 MET


Użytkownik "@r2r" <artur_at_USUN-TO.symboliczna.net> napisał w wiadomości
news:4q0720lm3elcki4bhorbfn4o0n3ge3cbpn_at_4ax.com...
> Wozik <wozik_at_stone.pl> napisał(a):
>
> >czy ktoś z Was korzystał z serwisu Gainwarda?
>
> Ja korzystałem. Wyjątkowo miła obsługa (telefoniczna) i szybkie
załatwienie
> sprawy (całkwicie po mojej mysli - wymiana na nowa kartę z nowej serii).
>
> Pozdrawiam!
>
> --
> .+'''+. .+'''+. .+'''+.
> <<<<** @r2r artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>
> '+.,.+' '+.,.+' '+.,.+'

U mnie spalil sie Gainwar 3 Ti/450 - z tylu karty bylo widoczne spalenie
(karta nie krecona) , po wyslaniu karty na ich koszt otrzymalem nowy
egzemplarz po 4 dniach.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:10:02 MET DST