Re: low level format...

Autor: Awex (awex_at_drama.tnijto.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 18:53:25 MET

Ostatnio, Zygfryd o adresie chaber[wywalto]@plusnet.pl napisal(a)
artykul c00ipt$ail$1_at_h1.uw.edu.pl o tresci:
> Witam,
> Mam uszkodzony pierwszy sektor dysku - MBR, przez co dysk nie nadaje
> sie w zasadzie do uzycia.
> Dane odzyskalem dzieki opcji skip w "dd" i teraz zastanawiam sie czym
> reanimowac dysk. Uszkodzony jest tylko jeden sektor - zapis i odczyt
> konczy sie bledem.
>
> Macie jakies sugestie?
> Low level format z Biosu nie wchodzi w gre poniewaz to IBM 40Gb.
>
> Znacie jakies pogramy do reanimacji takiego dysku.
> Ibm wypuscil jakies programy do llf?

mialem podobny przypadek (tez ibm 40 gb) - tez ratowalem dane - troche bylo
uszkodzonych ale wiekszosc poszla - pod linuxem sypal juz wczesnije w logach
ze jest cos nie tak - proobowalem naprawiac go programikiem ze stronki - po
1 analizie smarta byl tylko jeden napis bad, po uruchomieniu jakies opcji
naprawy zatrzymywal sie i stal - potem to juz go nawet nie wykrywalo...

--
+ A.S.K. Drama Administrator
+ Lukasz Galonska - Awex