Re: problem z DMA

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 18:39:22 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Syco" <syco_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie pisz ze sie nie da tylko ze nie umiesz bo to roznica !!

Fakt, nie umiem. Malo kto umie. Prowadze serwis, miedzy innymi
oprogramowania. Na podstawie statystyk: najrzadziej reinstaluje win98 SE i
WinXp Pro, userzy majacy win me i win95 (ostatnio coraz rzadziej) po gora
3 reistalce w ciagu 2 miesiecy (i ciaglym problemach w czasie jego
uzywania) zmieniaja na inny system ...

System operacyjny ma chodzic i przy czestych zmianach softu
(instalowanie/odinstalowywanie, kodeki, upgrade sterownikow itp.) i przy
dokladaniu sprzetu. W win 98 SE i Win XP w wiekszosci przypadkow odbywa
sie to bezproblemowo. Jesli ktos lubi "piescic" system i sledzic
codziennie faq, fora i grupy d/s problemow z systemem to moze oczywiscie
bawic sie w WinME ... Z doswiadczen wlasnych, znajomych i klientow:
Win ME - przynajmniej raz na tydzien wystepuja "cuda i dziwki" (no chyba
ze sie nie odpala kompa przez tydzien... wtedy _chyba_ wszystko ok :D )
Win 95 OSR1 - support sie juz _dawno_ skonczyl, brak sterownikow do nowego
sprzetu (chyba ze cos zapalency pisza, nie wiem).

To tylko moje zdanie, z ktorym sie nie trzeba zgadzac.

Pozdrawiam:
Syco