Problem, zacinka kompa

Autor: Piotr Brodzik (pb07_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 18:25:26 MET

   Mój komputer (ostatnio bardzo często niestety) "zastyga", bez względu na
używane aplikacje. Skutkiem jest brak jakiejkolwiek reakcji na ruchy myszką
czy na klawiaturę i pozostaje mi tylko restart, na ekranie monitora
pozostaje cały czas ten sam obraz, żadnych błędów, niebieskiego ekranu czy
zapisów w podglądach zdarzeń, nie mam więc najmniejszego pojęcia co jest
powoduem takiego zachowania sprzętu i proszę o pomoc.

--
Piotr Brodzik