Re: Rozne kosci ram

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 17:57:05 MET

> Mam pytanie nastepujace, mam dwie kosci RAM: jedna taktowana 266, druga
333,
> kolejno 256 ramu i 128, wspolpracuja ze soba niby, ale czy bedac razem
> wpiete te roznice w taktowaniu nie doprowadza do jakiegos uszkodzenia
plyty
> glownej?? plyte mam shuttle ak32vn bodajze. dzieki. pozdrawiam

Taktowane sa ta sama czestotliwoscia, tak jaka masz ustawiona i najlepiej
aby to byla tak sam jak czestliwosc jak procka.( 266 i 333 oznacza max
czestotliwosc z jak producent zalorzyl ze moga pracowac)
Uszkodzic plyty w ten sposob nie mozna ale niekoniecznie to musi dobrze
dzialc, zdarza sie ze niektore programy przy tak roznych kosciach beda sie
wywalac.

Bogdan