programy do partycjonowania HDD

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 15:41:46 MET

Witam!
Mam taka prosbe. Moglibyscie mi zrobic mala liste (lub liste linkow)
programow do partycjonowania dyskow, lub do ich zerowania (cos ala
ideinit). Pomijam oczywiscie fdisk i programy producentow (seagate,
maxtor). Chodzi mi o jakies freewarowe programiki, dzieki ktorym moge z
dyskietki w wygodny i w miare profesjonalny sposob zalozyc partycje
(jedna,dwie - dwadziescia), lub ja usunac, lub przejechac dysk zerami.
Dziekuje z gory za pomoc

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski