Re: Kabel S-Viden (S-VHS) - 20 m

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 14:55:27 MET

A ja mam kabel 20m S-VHS i do głośników też i lipa, zakłócenia jak cholera,
kabel idzie przez cały pokój i jest trochę pozwijany, w głośnikach też
trzeszczy od razu po podłączeniu. Kupiłem go na allegro i żałuję bo musze go
trochę skrócić żeby nie byl pozwijany i może krótszy to trochę mniejsze
zakłócenia.
Mam pytanie, co najbardziej powoduje zakłócenia, kabel nie idzie obok np.
głośników czy czeoś takiego ale za to wzdłóż instalacji elektrycznej w
ścianie czy to może być powodem?
Volus