Resetowanie się płyty Abit ST6-RAID

Autor: Artur M (arturm_at_black-white.com.px)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 14:11:58 MET

Witam,

Mam z nią problem, sama w czasie pracy systemu restartuje się.
Czasem co kilka godzin, czasem pracuje stabilnie cały dzień.
Dzieje się to niezależnie od systemu. Testowałem pamięci przez dobę
i nic. Wymieniałem zasilacz na mocniejszy i nic.
Z powyjmowanymi wszystkimi bebechami też się resetuje.
W płycie siedzi Celeron 850 i 256 MB RAM, 2 dyski 9 GB, 2 karty
sieciowe.
Mam tylko jeszcze jedno podejrzenie. Mianowicie w czasie POST
BIOS pisze przez chwilę o jakimś czasie, chyba timing pamięci,
ustawionym na 2. To są pamięci CL 2,5 więc może czasem się
nie wyrabiają.

Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam,
Artur