sis 7001 problem z drukarka na usb

Autor: A.S. (andre_at_ruda-sl.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 13:19:26 MET

Witam
Mam pytanie: Mam notebooka z kontrolerem usb sis 7001, win98 se
  po zakupie drukarki canon s200 nie mozna zainstalowac jej w systemie,
nie wykrywa jej. W wlasciwosciach zasilania koncentratora usb wyswietla
nieznane urzadzenie podlaczone, ale nic z tym nie da sie zrobic,
probowalem instalowac na nowo porty usb, ale bez rezultatu. mysz na usb
dziala bez problemu. Czy ktos moze zetknal sie z podobnym problemem.
Probowalem tez rad z ww.usbman ale bez rezultatu
     TIA
         Andrzej