Re: Wyjaśnienie problemów z TVout (chyba :))

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 12:33:24 MET

> Mając dość odpowiadania na pytania o TVout w Radeonach
zrobiłem nową
> stronkę.

...dla mnie super i na czasie.. akurat kupilem Radeona i
wlasnie w porownaniu z poprzednim Gf2 wyniklo troche
problemow.

Przy okazji chcialem zapytac jak to jest z instalacja
sterownikow. U mnie w zaden sposob nie da sie ich
zainstalowac wprost jadac z setupa tylko musze krok po kroku
a wiec rozpakowanie plikow i aktualizacja sterownikow
poprzez menedzer urzadzen. Czy te typy tak maja czy to wina
np. Asrocka i Sis-a albo samej karty 9200 Gigabyta a wiec
sprzetu ktory posiadam.

Podrofka
Robert