dysk samsung p80

Autor: Berry (jarmal_at_wp.pl.DELME)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 12:31:11 MET

Kupuje dysk 80GB. Zalezy mi na tym aby byl cichy a wydajnosc nie odstawala
znaczaco.
Mysle o barracudzie 7200.7 albo Samsungu P80 ze wskazaniem na ten drugi.
Troche mnie ten Samsung zniecheca bo bo zle mi sie kojarzy ale pojawilo sie
sporo sygnalow, ze od warto zmienic zdanie co do tej dyskow firmy bo P80
jest szybszy i cichcszy od wspomnianego Seagate'a i ma 3 lata gwarancji.
Mam pytanie do ludzi, ktorzy dysk mieli w rekach - co z awaryjnoscia? Czy
duzo jest zwrotow? Czy warto wogole?

--
berry