Abit ST-6 i procesor - czy Celeron Coppremine będzie pracował z tą płytą ?

Autor: misiowaty (dvd_master_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 11:24:16 MET

Witam
Mam płytę Abit ST-6-II ( może trochę stara, ale ok ), chciałbym wymienić
wysłużonego Celerona 633 na coś większego. na jednej z aukcji znalazłem
nowego Celerona Coppermine 1Ghz. W instukcji nie znaazłem informacji, czy
taki procesor będzie pracował z tą płytą.
A może lepiej kupić jakieś Pentium III na 100 MHz ?
Lepszego procesora potrzebuję do pracy w filamami i nagrywaniem na DVD

--
Misio