Chieftec HPC 420-302-DF Aktywne PFC

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 10:20:33 MET

Witam!
Wlasnie zakupilem to cacko i jestem niezmiernie zadowolony, mimo
wywalonej kupy forsy. W tym samym czasie kolega kupowal AMD Athlon XP
2500+ i zaplacil tyle co ja za zasilacz. Lezka mi poleciala, ale i tak
jestem zadowolony. Jest cichy, ma niesamowicie stabilne napiecia, no i
najwazniejsze - ma tak dlugie kable, ze mozna i sasiada podlaczyc :D
:P - a tak powaznie to sa bardzo dlugie, co daje duze mozliwosci.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski