Re: AMD 2000XP jakie jądro ??

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 08:41:10 MET

> Chcialbym kupic, w zwiazku z tym mam jakie sa roznice miedzy tymi
samymi
> prockami wykonanymi w oparciu o poszczegolne jadra:
> - Palomino
> - Thoruoughbred
> - Thorton
> procek nie bedzie podkrecany, co najwyzej wyciszany.

Palomino - rdzeń kwadratowy, pozostałe prostokątny.
Palomino - technologia 0,18; Pozostałe w technologii 0,13.
Palomino najbardziej się grzeje, Thorton najmniej.
Jeżeli chodzi o wydajność przy ustawieniach standardowych, to chyba
nie ma różnicy między nimi.
Thorton ma to samo jądro co Barton tylko mniejszy cache.
Thorton może nie pracować poprawnie na starszych płytach.
Sprzedawcy często nie wiedzą, czy mają Thoruoughbred, czy Thorton.
Obawiam się, że do kupienia są prawie wyłącznie Thorton.
http://www32.tok2.com/home/moriba/file/amdcpu.html

--
Józef