Re: Toshiba SD-M1802

Autor: aphi_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 06 Feb 2004 - 08:16:29 MET

> Mam tą Toshibe i czyta mi te Verbatimy.

Drobna poprawka w Nero info o płycie pokazuje, że jest płyta ale z
nierozpoznanym systemem plików RAW. Podaje również ilość zajętego miejsca
z tym że dla wszystkich trzech płyt taką samą.
Tak sobie myślę, że gdyby na te płytki nagrać jakiś film to pewnie napęd by go
odczytał tak jak odczytuje mi Verbatimy DVD+RW z danymi.

Czy możesz napisać jakiego typu dane przechowujesz na tych Verbatimach?