słaby zasilacz i Radeon 9500 pro

Autor: Zydek (amcos_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 03:49:54 MET

Jutro przychodzi kurierem Radeon 9500 Pro a ja w międzyczasie naczytałem się
w necie
o przepalających się ZASILACZACH przy za duzym obciążeniu podzespołów - oraz
o mozliwym zniszczeniu w ten sposób płyty głównej karty itd...

Na nieszczęscie posiadam Codegena 300 WAT - podobnoć właśnie bardzo słaby
zasilacz

Epox 8k9ai
mam Athlona 2200+
nagrywarkę DVD 4x
Seagate 80 gb 7200
Seagate 40 gb
kartę Fire Wire
kartę sieciowa 3com
Live 5.1
Kartę TV TTT Tan Technology
Ram 400mhz 512 w 1 kości
no i na razie GF 4 MX 440 ale jutro mam zamiar wcisnąć tam Radeona 9500 PRO

zdaję sobie sprawę ze muszę wymienić zasilacz i tu pytanie

kupić dobrej marki 360 wat czy jakiś 400 czy 500 wat inny zasilacz.
problem polega na tym ze zamiast wysyłkowo kupować zasilacz miałbym ochotę
kupić go w normalnym sklepie u mnie w miescie - więc taki 400 - 500 wat
jakiejś tam firmy - starczy taki ?

fęx za ewentualne odpowiedzi