Re: Nagrywanie DVD Video - jaki program ??

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 02:52:23 MET

w wiadomości: bvur7j$btt$1_at_nemesis.news.tpi.pl , użyszkodnik " misiowaty "
 podając adres dvd_master_at_wp.pl spłodził(a) co następuje:

> Witam
> Od dzisiaj ( właściwie to od wczoraj ) mam nagrywarkę ( Sony DWU 10A
> ) i chciałbym przegrać filmy z kamery cyfrowej, jaki program
> polecacie ??

Primo twoja nagrywarka nie jest DVD Video
lecz DVD+/- RW
Więc DVD Video nie nagrasz ten standard powoli umiera śmiercią naturalną

Jeśli pytasz o program do nagrywania to NERO
Jesli pytasz jak zrzucic material czym go obrobić jak zmasteringować
materiał i nagrać go na płytce DVD żeby
mozna go było czytać w stacjonarnym otwarzaczu to jest to napewno NTG

jak rozwiązać problemy związane z przeplotem śnieżeniem ... etc
szukaj na multimedia !

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/