Re: komputer...mini downloader :)

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 02:04:56 MET

Użytkownik "azbest" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki najwiekszy dysk moge podpiac do takiego komputerka ?
> Nie jest mi potrzebny jakis megagigowiec, ale tylko te nowsze sa
cichutkie -
> bezglosnie i da sie przy nich zasnac :)

zalezy od biosa ale pewnie bedzie to 2GB ale :
Ja mam dysk WD 40GB no i starczy ze wloze zworke i juz
wykrywa go kazda plyta jako najwiekszy przez nia
obslugiwany :) oczywiscie system operacyjny widzi go
juz jako pelnowymiarowy czyli normalnie 40GB

do tej pory spotkalem sie tylko z jedna plyta gl
ktora go nie wykryla w biosie, a zagoscil on juz
w wieeeeeelu komputerach ;)