Re: serwis Gainward

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 20:45:26 MET

Wozik <wozik_at_stone.pl>,
w wiadomosci: Xns94866B196CBA7wozikstonepl_at_157.25.192.108
napisal:

> czy ktoś z Was korzystał z serwisu Gainwarda?
>
> Padł mi wiatrak na karcie graficznej, nie chcę czekać miesiąc na
> wymianę karty, portzebuję komputer na co dzień. Jak to najsprawniej
> załatwić? Macie jakieś doświadczenia?

ja kupilem w czerwcu GeForce 3 od Gainwarda. Miesiac pozniej wiatrak tez
zaczal nawalac (przy wlaczeniu komputera przez ok. 30 sekund wydobywal
sie niego straszny warkot, a pozniej juz bylo cicho). Ale pomyslalem,
ze skoro jest ten door to door to czemu nie sprobowac. Zadzwonilem na
infolinie, bardzo sprawna rozmowa, zostal mi przydzielony nr sprawy,
powiedzialem zeby kurier przyjechal za 2 dni. I tak tez sie stalo,
punktualnie, zabral karte... Jeszcze zostalem poinstruowany przez
infolinie zeby - wiadomo - wszystko zalaczyc wraz z karta, oraz napisac
opis usterki. Po tygodniu telefon, ze juz gotowe i kiedy kurier moze
przyjechac. No i tak samo wszystko punktualnie i karta (wiatraczek)
sprawna. I oczywiscie zadnych dodatkowych kosztow nie ponioslem. Tak
wiec firma jest jak najbardziej OK.

Majkel