kupujecie plombowane czy nie??

Autor: UMosiah (umosiah_at_op.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 15:31:01 MET

Witam
Pytanie jak w tytule - chodzi oczywiscie o zestaw.
Ja osobiscie wole bez plomby i z gwarancja na podzespoly - wtedy wiem co
mam.
A oto jak (wg mnie) wciska sie ludziom ciemnote o dobrodziejstwa jakie to
ich czekaja jak kupia plombowany.....

http://ptr.pl/poradnik_klienta.php dobrodziejstwa ze strony "serwisu" i jak
to wszystko odbywa sie na ICH koszt.

Ja rozumiem ze ktos kto sie nie zna kompletnie, woli plombe - bo wtedy
faktycznie nie jego zmartwienie - ale naraza sie na to ze za jego plecami
pod plaszczykiem "plomby" ktos moze namieszac w kompie i krecic maniane jaka
tylko chce. Ale pominawszy - sposob przekonywania o wyzszosci plomby jest na
powyzszej stronie zalosny.....

Szczegolnie polecam punkty:
- tylko komputery plombowane - koniecznie sprawdz sprzet przed wydanie (na
poczatku)

   * przyklady mnie powalily:)

- nie wierzyc testom z czasopism komputerowych (na koncu strony)

    *oczywiscie!!!! jak juz masz komus wierzyc to tylko sprzedawcy w
sklepie.......! to sa w wiekszosci profesjonalisci - szkoda tylko ze z tych,
ktorych ja spotkalem 10% wiedzialo o czym mowi, ale to pewnie dlatego ze tym
sie interesowali, a nie sadze zeby swoja wiedze o nowym sprzecie czerpali z
opakowan podzespolow:)

Pozdrawiam
Osiah