Problem z sieciówką PCMCIA pod XP

Autor: Sebcio (sebcio_at_sebcio.usun-to.com)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 15:15:35 MET

Witam !

    Mam laptopa Aristo FT-9520 oraz kartę sieciową Planet ENW-3502. Dotąd
komputer ten pracował pod Windows 98 i wszystko było w porządku, jednakże
przyszła pora by zainstalować Windows XP i nagle pojawił się problem.

    Proces instalacji przebiegł prawidłowo, jednak XP nie posiada sterownika
do tej karty sieciowej więc pobrałem go ze stron producenta i
zainstalowałem. Niestety, karta jest inicjalizowana, na media-couplerze
zapala się na chwilę "LINK" po czym gaśnie a w głośnikach słychać trzask.
Menedżer urządzeń wyświetla przy karcie znak zapytania a karta właściwości
urządzenia mówi, że nie udało się zainicjować urządzenia. Podgląd w
zdarzenia systemu podaje: "PCMCIA Ethernet Card: nie można się połączyć z
podanym numerem przerwania".

    Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem ? W laptopie siedzi kontroler
PCMCIA Texas Instruments PCI-1225 CardBus.

Pozdrawiam,
Sebcio