Re: dyski

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:42:56 MET

Użytkownik "Tomeks" <tsztelak[nospam]@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:40220a84$1_at_news.vogel.pl...

> Co jest lepsze? Czy warto dać 120 zł wiecej?:
>
> za dysk Seagate Barracuda 120GB 7200.7 SATA (36 miesięcy gwarancji)
> w porównaniu do 80GB SATA ( 12 miesięcy gwarancji)
>
> Czemu jest taka różnica w czasie gwrancji co się za tym kryje?

IMHO warto dodac. Popierwsze dodatkowe 40 G za 120 zl to raczej tanio. Poza
tym 2 lata gwarancji dluzej to naprawde dobra inwestycja, ktorej nie mozna
przecenic ( zwlaszcza ze raz na jakis czas slyszy sie o serii padajacych
dyskow), a ktora pozwoli spac spokojnie po nocach :).
Ja tez kupilem 120 G, tyle ze Maxtora, wlasnie ze wzgledu na dluzsza
gwarancje.
A dlaczego jest taka roznica w dlugosci gwarancji to trudno powidziec, byc
moze producenci probuja zachecic w ten sposob do kupowania wiekszych dyskow.

Pozdrawiam

Dziękuję