Re: Router do Internet DSL z TPSA

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:34:53 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!
> Poszukuje urzadzonka z modemem jak w temacie.
> Znalazlem takie cos:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8108
>
> ale pisze ze z internet dsl nie dziala :(

bo w modemach DSL połączenie z półką nie jest realizowane nie tak jak w NEO
ppp Over Ethernet tylko DSL stosuje tutaj już protokół ATM...

nie wiem dokładnie jak to jest zaimplementowane ale takich modemów nie
znajdziesz .... w dodatku w ATM zarządzanie połączniem jest po obu stronach
lini i modem w DSL jest zarządzany bezpośrednio z centrum w Warszawie ....
nie da rady podpiąć ni innego bo musi modem musi mieć autoryzacje z centrum
tutaj już nie ma logowania .. typu login haslo....