Re: Asus P4V800-X - opinie

Autor: yamma (yamma_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 10:03:47 MET

Użytkownik "Draqo" <draqo_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam zamiar nabyć w.w. płytę. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym
> modelem?? I co o nim sądzicie??

Ostatnio ja zafundowałem sobie taką płytę i niestety problemy pojawiły się
od samego początku. Pierwszy problem jest chyba z zasilaniem: płyta odpalała
dopiero po trzecim (?) naciśnięciu przycisku Power. Pomogła wymiana
zasilacza (na taki sam 300W ale innej firmy). Z kolei później pojawiły się
problemy z kartą ATI Radeon 9200 SE. Trwają zresztą do dzisiaj: karta często
nie chce się wzbudzić. Po serii testów odkryłem, że jeśli komputer jest
zimny, karta wzbudza się bez problemu, jeśli natomiast go wyłaczę i zaraz
znowu włączę karta milczy jak grób (choć system odpala się normalnie) ale za
to gdy włączę, po kilku sekundach wyłączę i szybciutko znowu włączę to jest
OK. Takie to potrafi wyprawiać cuda...:-(( W sobotę jadę z tym do serwisu -
niech tam się męczą. Reasumując: obawiam się, że do zabawy z tą płytą
potrzebny jest co najmniej 350W zasilacz.
yamma