Re: 19" i 21"

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 07:55:29 MET

> i co z tego? uwazasz ze obraz migocze tak jak migotal przy 50Hz? moim
> zdaniem to nie marketing a fakt i nie wazne jak osiagnieto cel....

Obraz na TV 100Hz jest lepszy niz na takim samym 50Hz. Jednak:
Wpatrywałem sie kilka minut w dwa "identyczne" (100Hz i 50Hz) Samsungi 29"
i powalajacej różnicy nie widać.
Ja mam juz pewne doswiadczenie zwiazane z monitorami i ich paramentrami
jednak z punktu widzenia osób, które sie na tym nie znają wygląda to
zupełnie inaczej:

Przykład mojej matki:
Wybierajac telewizor pytała sie jaka jest różnica miedzy tymi dwoma modelami
i nie widziała obsolutnie zadnej różnicy przyglądając się obrazowi przez
kilka minut. Natomiast gdy zmieniłem jej odświeżanie z 60Hz na 75Hz na 17"
monitorze od razu zobaczyła różnice.