Re: i865 i 875 a ICH5R - pokretne myslenie intela ...

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 00:15:53 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Bo mało kto non-stop przesyła dane z dysków. W normalnych
> zastosowaniach domowo-biurowych -- a do takich przeznaczone
> są te chipsety -- nigdy nie będzie to miało miejsca. Dla
> tych, którzy -- jak Ty -- potrzebują wysokiej wydajności,
> są rozwiązania serwerowe.

ok ale ja człowiek chce mieć komputer z P4 i z dobrymi dyskami to ma być
skazany na Xeony?

Serwer serwerm ale na nim nie da się zbudować dobrej stacji do pracy bo
tamte chipsety wspierają pamięci ddr266 i to są przeważnie platformy 2
procesorowe więc ... DROGIE!!

    Jedynie co to pozostaje to Via i Sis z magistralą 1GB, ale nie wiem czy
można bezpiecznie na nich składać komputer na "stacje gaficzna DTP" tak aby
chodzi ... na 100% a nie co tydzień coś sie psuje ....?

Budowałeś coś na platformach Sis i Via?
może jakieś doświadczenia?